Anglés



3r trimestre

Per a accedir als llibres digitals heu de clicar al següent enllaç i escriure l'usuari i contrasenya:

https://tiger.macmillan.es/

 Username: CEIPLLEBEIG6º

 Password: TIGERENGLISH6º

Una vegada dins de la plataforma ens apareixerà la següent pantalla:

 

Per a accedir a cadascun dels recursos, simplement cliquem damunt de les imatges. 
Wednesday 10th
1. Corregir pàgina 67 de l'activity book.






2. Pàgina 69 del pupil book (no hem d'escriure res).
 Pàgina 68 de l'activity book: activitat 13 i 14.

3.Gravar àudio del diàleg de l'activitat 11 de la pàgina 68 del pupil book (opcional).

 Monday 8th
1. Corregir pàgina 66 de l'activity book.
Activity 7

Activity 8
These are toy tigers. They have got beautiful fur. They have got stripy tails. They are to promote a charity.

Activity 9

2. Veure vídeo.

3.  Fer pàgina 68 del pupil book.
4. Fer  pàgina 67 de l'activity book.


Thes
Wednesday 3rd
1. Corregir pàgina 64 de l'activity book.
Activity 1

Activity 2
Activity 3
2. You use it to see in the dark.
3. You can use this to cut lots of different things.
4. You use this after you have a shower or go swimming.
5. You wear this to keep dry when it rains.

2. Fer pàgina 66 i 67 del pupil book.
3. Fer pàgina 66 de l'activity book.

Monday 1st
1. Corregir pàgina 58 de l'activity book.
Activity 13.
 Activity 14.
2. Daniel didn't put his things away, but he took out the rubbish.
3. Emma didn't do washing up, but she made her bed.
4. Duncan didn't feed the dog, but he did the washing up.
5. Daniel and Duncan didn't make their beds, but they swept the floor.
6. Ruth didn't take out the rubbish , but she put her things away. 

Activity 15.

2. He made his bed yesterday.
3. She put her things away.
4. She watered the plants.
5. He took out the rubbish.

Unit 7 A camping trip
2. Fer pàgina 64 del pupil book.
3. Fer pàgina 64 de l'activity book.



Wednesday 27th
1.Corregir pàgina 27 de l'activity book.
Activity 10.
 Activity 11.
 Activity 12.



 2. Fer pàgina 59 del pupil book (sense escriure).
 3. Fer pàgina 58 de l'activity book.
4. Gravar un àudio del poema de l'activitat 11 de la pàgina 58 del pupil book. El dilluns dia 1 de juny acaba el termini de lliurament d'aquesta activitat.
5. Grammar reference. Fer pàgina 100 i 101 de l'activity book. Activitat opcional però molt recomanable.


Monday 25th
1. Corregir pàgina 56 de l'activity book.
Activity 7.
  1. He is reading a magazine about running.
  2.  He dreams of winning marathons.
  3.  He is very unhappy.
  4.  Josh's fairy godfather appears.
  5.  He is wearing new running shoes.
  6.  He is standing on the starting line.
  7.  He wins the marathon.
  8.  He loses one of his shoes.
  9.  A coach puts the shoe on Josh's foot.
  10.  He is training for the Olympic Games.
 Activity 8.


Activity 9.
2. Fer pàgina 58 del pupil book.

  • veure vídeo

3. Fer pàgina 57 de l'activity book.

Wednesday 20th

1. Corregir  pàgina 54 de l'activity book.
Activitat 1.
  1. wash the car.
  2. clean the windows.
  3. make your bed.
  4. feed the pets.
  5. sweep the floor.
  6. put your clothes away.
  7. water the plants.
  8. take out the rubbish.
  9. do the washing up.
Activitat 2.
  1. Who puts your things away? I put my things away.
  2. Who tidies up in your house? My grandad tidies up my house.
  3. Who washes the car in your house? 
  4. Who sweeps the floor in your house?
  5. Who cleans the windows in your house?
Activitat 3.
  1. In my house, my brother feeds the pets. 
  2. In my house, my dad does the washing up.
  3. In my house, my mum waters the plants.
  4. In my house, my brother takes out the rubbish.
  5. In my house, my sister makes the bed.
2. Fer pàgina 56 i 57 del pupil book.
  • Activitat 8 
  •  Activitat 9 opcional i sense escriure a la llibreta (oral).
 3. Fer pàgina 56 de l'activity book.

Monday 18th

1. Corregir pàgina 47 de l'activity book.

Activitat 10

 Activitat 11

Activitat 12



Corregir pàgina activitat 14 de la pàgina 48 de l'activity book.


2. Unit 6 Helping people
  • Fer pàgina 54 del pupil book.
  •  Jugar als jocs del vocabulari app (opcional però molt recomanable).
  • Fer pàgina 54 de l'activity book. 

    Wednesday 13th
    1. Corregir l'activitat 9 de la pàgina 46 del pupil book.


    2. Corregir pàgina 46 de l'activity book.
    Activitat 7.
    1.  Smallpox was a disease in the 18th century.
    2. Jenner was a doctor.
    3.  Sarah felt ill.
    4. Sarah workedon worked.
    5. The boy lived in the village.
    6. Jenner rubbed pus on the boy's arm.
    7. Smallpox was more serious than cowpox.
    8.  Jenner called his treatment vaccination.
     Activitat 8.

    Activitat 9.





     
     2. Fer pàgina 58 del pupil book.
    • veure vídeo


    3. Fer pàgina 48 i 49 del pupil book.
    • Activitat 11 i 12 opcional. 
    • Activitat 13.
      

    • Activitat 14, 15,16,17 (No hem d'escriure)
    4. Fer pàgina 47 de l'activity book.
    • Activitat 10. Contestar les preguntes amb: Yes, he did./ No, he didin't. 
    • Activitat 11. Fer les preguntes utilitzant: Where did.../ When did.../ What did.../ Did...
    • Activitat 12.
    5. Fer pàgina 48 de l'activity book(opcional)
    • Activitat 14 + àudio.
    • Activitat 15.

    Monday 11th
     1. Corregir pàgina 45 de l'activity book.
    Activitat 4. 
    1.  Leonardo da Vinci.
    2. George Lerner.
    3. Josephine Cochrane.
    4. Thomas Edison.
    5. Josephine Cochrane.
    6. Leonardo da Vinci.
    7.  Leonardo da Vinci.
    8.  Thomas Edison. 
    Activitat 5.
    1. No, he didn't. He died in 1519.
    2. No, she didn't. She designed a machine to wash dishes.
    3. No, he didn't. He invented many things.
    4. No, he didn't. Mr Potato Head appeared on television in 1952.
    5. No, he didn't. He designed a flying machine.
    6.  Yes, he did.
    Activitat 6.

     2. Fer activitat 8 de la pàgina 46 i 47 del pupil book.
    Haurem de llegir en veu alta, a mesura que escoltem la història, almenys 3 vegades. 
    • L'activitat 9 del pupil book és opcional.
    3. Fer pàgina 46 de l'activity book.
     
    Wednesday 6th
    1. Corregir pàgina 44 de l'activity book.



    2. Fer activitat 4 de la pàgina 45 del pupil book.

    3. Fer pàgina 45 de l'activity book.

    En l'activitat 5 heu d'utilitzar alguna d'aquestes respostes: Yes, he/she did./ No, he/she didn't.
    També heu d'utilitzar alguns dels següents verbs en passat:
    designed, invented, appeared, lived. 

    4. Repassar el vocabulari del dia anterior amb els jocs del vocabulari app (opcional però molt recomanable).

    Monday 4th 

    1. Corregir l'activitat dels superlatius.
     Which is the highest mountain in the World?
    Mount Everest is the highest mountain in the World.

    1- The Nile / the longest river
    2- The Sahara/the hottest desert
    3- The Amazon/the widest river
    4- The Pacific / the deepest ocean
    5- The White shark/ the most dangerous shark.


    1- Which is the longest river in the world? The Nile is the longest river in the world.
    2- Which is the hottest desert in the world? The Sahara is the hottest desert in the world.
    3- Which is the widest river in the world? The Amazon is the widest river in the world.
    4- Which is the deepest ocean in the world? The pacific is the deepest ocean in the world.
    5- Which is the most dangerous shark in the world? The White shark is the most dangerous shark in the world.

    2. Unit 5 Ingenious inventions
    •  Fer pàgina 44 del pupil book.
    •  Fer pàgina 44 de l'activity book (activitats 1 i 2).

    3. Tasca opcional
    • Jugar als jocs de vocabulari de la unitat 5 del vocabulari app
    • Fer activitat 3 de la pàgina 44 de l'activity book.
     4. Tasca per entregar al final de la setmana.
    • Gravar un àudio del següent poema. Heu d'escollir-ne un:




     Els 3 vídeos són del mateix poema però tenen distints accents (americà, britànic) i distints ritmes (ràpid i lent). Trieu el que més us agrade.

    Wednesday 30th


    TASK 2: GRAMMAR ACTIVITIES: COMPARATIVES AND SUPERLATIVES
     
    Esta tarea consiste en repasar la gramática del tema: “comparatives and superlatives”. Para ello tenéis a continuación un cuadro y una breve explicación de comparativos y superlativos para revisar la gramática. También podéis revisar el Pupil’s Book, página 18.

     
     
    Sujeto +Verbo to be the + adjetivo superlativo + nombre + in the World / in  my class/ my country..

    The Teide    is        the     high + est         mountain       in   my country.
    El Teide      es     la  montaña        más  alta        de         mi     país.
    - Adjetivo monosílabo: (short)---the shortest
    - Adjetivo monosílabo formado por vocal +consonante+ vocal :
      
    (big)----the biggest.
    - Adjetivo bisílabo terminado en -Y (happy)---the happiest.
    - Adjetivos largos: (beautiful)---the most beautiful.
     
    Ahora veremos los siguientes vídeos para repasar la gramática, podéis verlos  todos  o varios, según valoréis que tenéis la gramática clara.
    Comparatives





     
    superlatives




    A continuación, vamos a jugar a 2 juegos online.
    PLAY 
     
    Los siguientes dos enlaces dan acceso a una lista de actividades para realizar online:

    Cada uno de los juegos o actividades que se realicen (podéis jugar a tantos juegos como queráis), debe repetirse tantas veces como sea necesario hasta que el score sea 100.
    Finalmente, vamos a realizar la siguiente actividad escrita.
    Make sentences like this:
     Example:

    Mount Everst / the highest mountain

    Which is the highest mountain in the World?
    Mount Everest is the highest mountain in the World.

    1- The Nile / the longest river
    2- The Sahara/the hottest desert
    3- The Amazon/the widest river
    4- The Pacific / the deepest ocean
    5- The White shark/ the most dangerous shark.


    Monday 27th

    TASK 1: GEOGRAPHICAL WONDERS VOCABULARY 
     

    Activity 1. Geography - Nature. Watch the videos. Recordad que podemos activar los subtítulos.
     
      

      


    Acitivity 2. Answer Yes, there are/ No, there aren't.


    Are there any volcanoes in your country?
    Are there any mountain ranges in your country?
    Are there any cliffs in your country?
    Are there any glaciers in your country?
    Are there any waterfalls in your country?
    Are there any rainforests in your country?
    Are there any deserts in your country?
    Are there any islands in your country?
    Are there any caves in your country?

    Activity 3.  Por último, vamos a ver y escuchar la historia "We're Going On A Bear Hunt". La actividad consiste en ver y escuchar la historia y después, leerla en voz alta y grabarse en audio, para así practicar la competencia comunicativa oral. Hay que grabar todo el cuento. Es muy importante que os escuchéis, Es decir, escuchad vuestro audio.

      

    Pongo otro video del mismo cuento por si os resulta más fácil hacer la tarea.




    Cap comentari:

    Publica un comentari a l'entrada